اخبار روزفناوری

Eternal Strands Gamescom Hands-On Preview – ضرب وشتم جادویی به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده

Eternal Strands Gamescom Hands-On Preview – ضرب وشتم جادویی به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده

Yellow Brick Games یکی از استودیوهای بازی سازی متعددی است که در چند سال گذشته توسط پیشکسوتان صنعت AAA شکل گرفته است و وعده های زیادی را نشان می دهد. در اوایل سال جاری، استودیو تاسیس شده توسط مایک لایدلاو، کارگردان قدیمی سری Dragon Age، در میان دیگران، Eternal Strands، یک بازی نقش‌آفرینی اکشن که در دنیایی جادویی اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان برین، یکی از آخرین کاربران جادویی که پس از یک رویداد فاجعه‌بار در جهان باقی مانده است، کنترل می‌کنند.

به نظر می‌رسد که Magic در مرکز این تجربه قرار دارد، با قضاوت از دموی حدوداً 20 دقیقه‌ای که من این شانس را داشتم که در گیمزکام 2024 امتحان کنم. همانطور که خود توسعه‌دهندگان فاش کردند، بازی بسیار شبیه به یک ترکیب است. از جدیدترین ورودی‌های سری The Legend of Zelda و Shadow of the Colossus، با پخش شدن Monster Hunter در بالا، با مکان‌های رنگارنگ بزرگ برای کاوش، هزاران نفر از دشمنان برای شکست دادن و برخی از باس‌های عظیم که بازیکنان برای رسیدن به آن‌ها باید از آنها بالا بروند. و از نقاط ضعف آنها استفاده کنید.

از این بررسی اجمالی، ممکن است کسی فکر کند که Eternal Strands چیز خاصی نیست، اما اصلاً اینطور نیست. در حالی که درست است که این تجربه در اینجا و آنجا کمی مشتق شده است، با مکانیزم هایی مانند صعود مبتنی بر استقامت که از Breath of the Wild و Tears of the Kingdom الهام گرفته شده است، بازی چیزهای زیادی دارد که آن را از الهامات برجسته خود متمایز می کند. برای شروع، Eternal Strands دارای اسلحه گسترده ای نیست، بلکه تنها سه مورد از آنها را شامل می شود – Sword and Shield، Bow و Two-Hander. هر سه اسلحه دارای یک مجموعه حرکت گسترده هستند که با ویژگی های عنصری که برین می تواند با استفاده از جادو از آن استفاده کند، بیشتر گسترش یافته است. مبارزه به اندازه کافی روان است و با تمام ویژگی‌هایی که در بازی‌های سوم شخص مشابه دیده می‌شود، مانند ترکیب‌های ترکیبی با حملات سبک و سنگین، جاخالی دادن، قفل کردن (که برای باس‌ها در دسترس نیست) و مواردی از این دست ارائه می‌شود.

آنچه Eternal Strands را واقعاً متمایز می کند، سیستم جادویی است که به خوبی درک شده است. هر طلسم، از ساده‌ترین عکس‌های عنصری گرفته تا شلیک‌های پیچیده‌تر مبتنی بر جاذبه، نه تنها با محیط و دشمنان، بلکه با یکدیگر نیز در تعامل است. به عنوان مثال، یک طلسم گرانشی می‌تواند برین را به جلو و بالا در هوا سوق دهد، اما همچنین می‌تواند برای هل دادن دشمنان به شکاف یا افزایش دامنه شلیک‌های عنصری استفاده شود. در موارد دیگر، طلسم دیگری می‌تواند باعث شود طلسم‌های دیگری که اثرات آنها پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود، فوراً فعال شوند.

تعامل‌ها با دشمنان کم‌تر متنوع نیست. دشمن از سپر چوبی استفاده می کند؟ نگران نباشید، فقط می توانید آن را با استفاده از جادوی آتش بسوزانید. دشمن برای سلیقه شما خیلی متحرک است؟ مشکلی نیست، فقط پاهای آنها را منجمد کنید و آنها از حرکت باز می مانند. در طول مدت کوتاهی که با بازی داشتم، سعی کردم کمی آزمایش کنم تا برخی از تعاملات منحصر به فرد را بیابم، سوزاندن علف برای آتش زدن گروه بزرگی از دشمنان یا استفاده از طلسم جاذبه برای جذب آنها به یک نقطه و سپس راه اندازی فوق العاده سرگرم کننده بود. آنها را در هوا با دیگری. خود توسعه‌دهندگان انتظار دارند که بازیکنانی با تعاملاتی روبرو شوند که نمی‌دانستند، بنابراین در این زمینه، Eternal Strands باید سرگرمی زیادی ارائه دهد.

حتما بخوانید : تجارت رمزنگاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا